Шумо ҳамаи ин логотипҳо ё нишонаҳоро борҳо дидаед. Вале то куҷо логотипҳои фейкиро аз логотипҳои аслӣ фарқ карда метавонед, лутфан тести навбатии моро гузаред ва маҳорати худро мавриди санҷиш қарор диҳед!
Тести омӯзишии мазкур бо кӯмаки мардуми Амрико, ки тавассути Оҷонсии ИМА оид ба рушди байналмилалӣ расонида мешавад ва дар чаҳорчӯбаи лоиҳаи MediaCAMP, ки аз ҷониби Internews бо дастгирии молиявии USAID амалӣ мегардад, омода шудааст. ТҶ «Равзана» барои муҳтавои ин тест масъул буда, шарт нест, ки он мавқеи USAID ё Ҳукумати ИМА ё Internews-ро инъикос намояд.